Alla inlägg under februari 2010

Av My - 24 februari 2010 20:24

Jag har fått några kommentarer från mina läsare, att ni saknar bloggen. Även personer som jag inte visste läste den har hört av sig. Det värmer förstås!

Själv har jag också saknat bloggen, men jag har inte haft lust att stå för den själv. Henke erbjöd sig därför att hjälpa till. Å vi vet ju att hans gäst-inlägg i augusti blev succé! Vi har därför startat bloggen "Larbergs" och ni hittar den på följande adress:


www.larbergs.bloggplatsen.se


Av My - 4 februari 2010 11:14

Jag tar paus i mitt bloggande. För tillfället har jag absolut ingen inspiration till att skriva.

Vem vet, det kanske ändrar sig nästa vecka. Eller så slutar jag helt...


Hej så länge.

Av My - 1 februari 2010 20:15

I brist på annat att skriva så blir det ett status-inlägg!


Kvällens humör: Rastlös men på väg upp!
Kvällens borde: Jag borde inget mer ikväll, jag är värd slappe!
Kvällens frisyr: "Göm håret med mössa-frisyr"
Kvällens klädsel: Jeans, favvo NY-tröja och gosiga inneskor 
Kvällens planer: Läsa helgens Klick-bilaga

Kvällens vill ha: Min sambo! Sluta på jobbet och kom hem!
Kvällens längtan: Semester?!
Kvällens fundering: Om det är skidåkarväder imorgon?
Kvällens tråkigaste: Varför visar inte tv:n något bra??
Kvällens tidning: Klick, som sagt.
Kvällens låt:  Kelly Clarkssons nya låt gillar jag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards