Alla inlägg den 5 juli 2009

Av My - 5 juli 2009 23:34

Mamma hade passat Jonte i helgen och jag bestämde mig för att åka dit och hälsa på. Jonte är helt underbar, så många skratt jag fått idag! Han blir galen för att han inte förstår hur han ska ta sig framåt genom att lyfta fötterna, när vi matade honom, gjorde han rena fontänen av maten. Ska den ätas? Nä, vi blåser ut maten istället...


Mat, överallt förutom i munnen...


Av My - 5 juli 2009 19:43

Efter en hel dag på stranden var det dags att bege sig till Hbg för en tjejkväll. Jag och Josse (Elinas sambos syster) blev medbjudna till Elina och Emlans gäng. Himla trevligt att få träffa nya ansikten!

Efter en lååång trerättersmiddag och lite snacks tog vi siktet på city och Caridnal. Det dansade ett par timmar innan vi hade känningar i både knän och fötter och bestämde oss för att åka hemåt.


Jag och Emlan hade mest sällskap med våra kameror och tog en hel del bilder! Vi hittade fina bakgrunder med hjälp av gardiner och dylikt! :)



Ovido - Quiz & Flashcards