Alla inlägg den 15 juli 2009

Av My - 15 juli 2009 16:25

Jag hörde på radion för någon vecka sedan att det fanns ett bolag som gick in för att konkurera med SJ när det gällde resor till Stockholm. Det tog 5 h från Malmö och kostade inte många hundralappar. Jag har missat namnet! Har ni koll??


Av My - 15 juli 2009 16:22



"Tiden räcker till för den som använder den"


Av My - 15 juli 2009 08:33

Igår var en sådan kväll, en riktig semesterkväll. Tisdagar är för mig heliga, det är den enda vardagskvällen som är fri från träning och då måste jag passa på att hitta på massor!

Igår träffade jag Elina, Elin och Marlan på torget för käk. Det var underbart väder! Trevligt att snacka ikapp.

Direkt när jag kom hem så var Checke och Jonas på väg för att hämta ut mig på en promenad. Å vilket tempo Jonas höll... Jag var lite sliten i kroppen efter måndagens fyspass och fick verkligen ligga i  för att hinna med! Vi stannade till vid Havsbadstjollan för glass och åt den medan powerwalken fortsatte.

Väl hemma och utmattad kom Henke hem efter sin motorcykelrunda och det blev lite kvalitetstid med honom också! Kanske inte framför hans favvoprogram men väl mina...


En underbar tisdag! Å det närmar sig dessutom fredag och överraskning...



Ovido - Quiz & Flashcards