Alla inlägg den 24 juli 2009

Av My - 24 juli 2009 10:53

I och med att jag sätter minus och plus på fredagar måste jag få räkna med förra veckans helg i min slutsats! :)


Minus:

Vädret. Om det varit 25 grader och sol/halvmolnigt förra helgen hade jag badat, badat och badat på Skara Sommarland! I och med att jag är badkruka och vädret var som det var, gick inte det riktigt...


Plus:

Överraskningshelgen som var! Klockren, tipptopp, lovely...mmmmm.

Extra plus för morgonpromenader. Det är mitt nya begär, min kropp och jag mår sååååå mycket bättre! Dessutom hinner man med lite struntprat på vägen!


Så ja, då börjar jag dansa lite smått. Semestern är inom räckhåll! Vet inte riktigt om det sjunkit in?! Dessutom är det ju ingen vanlig semester. 2 veckor ledigt, 2 dagars jobb, sen 3 veckors plugg i Halmstad. Ser fram emot dessa 5 veckor!

Vissa längtar lika mycket som jag tills jag är klar med utbildningen :)

Trevlig helg!



Av My - 24 juli 2009 08:05

...på HMs höstkatalog! Väldigt mörkt och trist helt enkelt. Satt hemma hos Checke i onsdags och kolla i den, vi hittade inget WOW-plagg, inte ett enda! Igår fick jag den i min brevlåda och jag gav den ett försök till, nej, inte mycket att hänga i julgranen! Möjligtvis en kappa, men knappt.


 Bild från HMs hemsida. Så vill inte jag vara klädd i höst!

Ovido - Quiz & Flashcards