Alla inlägg den 14 juli 2009

Av My - 14 juli 2009 12:35

...att jag ALLTID lyckas spilla när jag äter! Det slår aldrig fel.

Äter jag hemma så spiller jag och oftast borta med.

Ifall jag inte spillt under en middag med Henrik så får jag en kommentar "Så duktig du är, du har inte spillt idag!" När jag sedan ska gå med min tallrik till vasken så tappar jag oftast besticken på golvet.

När jag åt middag första gången hemma hos Henriks föräldrar (kålpudding) så spillde jag sky på deras ekbord... Ekbordet hade fina spårmönster och självklart hamnade en hel del där och bordet var dessutom lite törstigt.


Idag på lunchen spillde jag lingon på mina favvobyxor!! Otippat?

Av My - 14 juli 2009 08:59

Imorse träffades jag och Emlan utanför vårdcentralen (vår rehabstation...). Vi skulle överraska vår sjukgymnast Marianne med en present!

Hon blev lite överraskad av att se oss och även orolig. "Vad har hänt? Har ni skadat er?"

Vi ville tacka henne för all hjälp hon gett oss i ca 8-9 mån. Hon är helt underbar och jag kommer sakna henne och hennes personlighet. Hon har varit guld värd för oss och utan henne hade det inte gått så smidigt och snabbt för oss!

Både jag och Emlan var överrens om att vi aldrig mer ville träffa henne, åtminstone i de byggnaderna! Marianne höll med, hon ville inte se oss mer heller... :)


Tack Marianne!

Å tack Emlan för stödet under dessa månaderna! Det har varit skönt att ha någon bredvid sig i exakt samma situation. Nu laddar vi för innebandyn!

Ovido - Quiz & Flashcards