Direktlänk till inlägg 14 juli 2009

Vår underbara Marianne

Av My - 14 juli 2009 08:59

Imorse träffades jag och Emlan utanför vårdcentralen (vår rehabstation...). Vi skulle överraska vår sjukgymnast Marianne med en present!

Hon blev lite överraskad av att se oss och även orolig. "Vad har hänt? Har ni skadat er?"

Vi ville tacka henne för all hjälp hon gett oss i ca 8-9 mån. Hon är helt underbar och jag kommer sakna henne och hennes personlighet. Hon har varit guld värd för oss och utan henne hade det inte gått så smidigt och snabbt för oss!

Både jag och Emlan var överrens om att vi aldrig mer ville träffa henne, åtminstone i de byggnaderna! Marianne höll med, hon ville inte se oss mer heller... :)


Tack Marianne!

Å tack Emlan för stödet under dessa månaderna! Det har varit skönt att ha någon bredvid sig i exakt samma situation. Nu laddar vi för innebandyn!

 
 
Emlan

Emlan

14 juli 2009 16:22

Tack själv My! Allt har känts mycket lättare när vi varit två. Är nog dessutom skönt för alla runt omkring oss för hade inte du och jag pratat knän med varandra så hade nog övriga i vår omgivning fått lyssna ännu mer på det tjatet än vad de redan har fått stå ut med...;) Nu har vi en rolig säsong framför oss! KRAM

http://www.guldemlan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My - 24 februari 2010 20:24

Jag har fått några kommentarer från mina läsare, att ni saknar bloggen. Även personer som jag inte visste läste den har hört av sig. Det värmer förstås! Själv har jag också saknat bloggen, men jag har inte haft lust att stå för den själv. Henke erb...

Av My - 4 februari 2010 11:14

Jag tar paus i mitt bloggande. För tillfället har jag absolut ingen inspiration till att skriva. Vem vet, det kanske ändrar sig nästa vecka. Eller så slutar jag helt...   Hej så länge. ...

Av My - 1 februari 2010 20:15

I brist på annat att skriva så blir det ett status-inlägg!   Kvällens humör: Rastlös men på väg upp!Kvällens borde: Jag borde inget mer ikväll, jag är värd slappe!Kvällens frisyr: "Göm håret med mössa-frisyr"Kvällens klädsel: Jeans, favvo NY-tröj...

Av My - 30 januari 2010 21:10

Brorsan, Gina och Jonte kom hem till oss strax efter 10 med frukost. En av de första kommentarerna: - Jag ser att faster inte förberett för besök idag... Jonte springer och plockar på allt! Jag hade väl inte haft en tanke på att plocka undan allt...

Av My - 30 januari 2010 20:52

Igår var det fest med jobbet på Sundspärlan. Clabbe var dj och hade utlovat 80-tals musik hela kvällen/natten.  Jag önskar att ni varit där. Vilket drag, grymt bra musik och skitkul! Nattens stora minus var när jag skulle cykla hem från polishuse...

Ovido - Quiz & Flashcards