Alla inlägg den 20 juli 2009

Av My - 20 juli 2009 14:21

...semester. Å det känns helt himla underbart! När det är så här pass nära, känns jobbet mest strunt. Känner inte alls för att vara här!

När jag dessutom har haft en fantastisk helg med min älskling och härliga vänner, så vill jag inget annat än att vara ledig ytterliggare ett par dagar och få njuta lite till...


Det är vilovecka med innebandyn och det passar ypperligt. Vi fick två pass som skulle genomföras under "vilan" och det är kanon att kunna lägga dem vilken dag och tid som passar mig själv bäst. Jag ska ta pass 1 idag direkt efter jobbet. Om regnet dessutom upphör, ska jag ta tag i min bil, den behöver få sig en omgång både ut- och invändigt!


Å den stekheta sommaren, det är dags att du börjar palla dig hit nu!


Ovido - Quiz & Flashcards