Alla inlägg den 10 juli 2009

Av My - 10 juli 2009 21:03

Minus:

Vet inte riktigt vad som ska få minus. Vädret? Visst, det har inte varit playan-väder, men det har ju ändå varit ute-väder. Hade det varit playan-väder alla dagar så hade jag ju inte hunnit med hälften...

Å jag kan inte ge minus till att tiden går för snabbt, för det har den inte gjort. Så nä, ni förstår att jag inte kommer fram till något minus.


Plus:

Att ha en ensam semestervecka mitt i allt. Super! Man hinner med så himla mycket när alla andra inte är lediga... :)

Av My - 10 juli 2009 11:57

Mamsen ligger mest på golvet och svär... Hon hjälper oss att lägga upp gardinerna som vi köpte igår.

För att hon gör det så fick jag uppdraget att besikta hennes bil. Jag brukar ofta besikta andras bilar för de går alltid igenom då! Så mamsen, vilket klipp du gjorde, en gokänd bil för några gardiner! :)

Ovido - Quiz & Flashcards