Direktlänk till inlägg 10 juli 2009

Mamma in action

Av My - 10 juli 2009 11:57

Mamsen ligger mest på golvet och svär... Hon hjälper oss att lägga upp gardinerna som vi köpte igår.

För att hon gör det så fick jag uppdraget att besikta hennes bil. Jag brukar ofta besikta andras bilar för de går alltid igenom då! Så mamsen, vilket klipp du gjorde, en gokänd bil för några gardiner! :)

 
 
Ingen bild

Moster & Syster

10 juli 2009 12:57

Bra jobbat, Anti! Nu lackar svetten o svordomarna bara haglar. Har även My-Henkes lgh snéa golv? Inte bara i vårt hus?
Mormor o morfar har tackat ja till 1A, så nu får ni nya grannar till hösten. Kram!

 
Ingen bild

Elina

10 juli 2009 15:58

Så fint det blir :)

 
Ingen bild

My,s mamma

10 juli 2009 16:07

Fastän det va lite jobb med gardinerna.Melin´s hade ju inte satt "järnen"på samma höjd på alla fönster så gardinlängderna fick mätas en efter en.Bra trots allt!
Tack för Sjöstrands GODA tekakor!

Kram mamma

 
Marlan

Marlan

10 juli 2009 17:03

Behöver du hjälp med något annat? Så kan du ju köra min bil till besiktningen nästa gång den ska dit.. :-)

http://marlansvirrvarr.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My - 24 februari 2010 20:24

Jag har fått några kommentarer från mina läsare, att ni saknar bloggen. Även personer som jag inte visste läste den har hört av sig. Det värmer förstås! Själv har jag också saknat bloggen, men jag har inte haft lust att stå för den själv. Henke erb...

Av My - 4 februari 2010 11:14

Jag tar paus i mitt bloggande. För tillfället har jag absolut ingen inspiration till att skriva. Vem vet, det kanske ändrar sig nästa vecka. Eller så slutar jag helt...   Hej så länge. ...

Av My - 1 februari 2010 20:15

I brist på annat att skriva så blir det ett status-inlägg!   Kvällens humör: Rastlös men på väg upp!Kvällens borde: Jag borde inget mer ikväll, jag är värd slappe!Kvällens frisyr: "Göm håret med mössa-frisyr"Kvällens klädsel: Jeans, favvo NY-tröj...

Av My - 30 januari 2010 21:10

Brorsan, Gina och Jonte kom hem till oss strax efter 10 med frukost. En av de första kommentarerna: - Jag ser att faster inte förberett för besök idag... Jonte springer och plockar på allt! Jag hade väl inte haft en tanke på att plocka undan allt...

Av My - 30 januari 2010 20:52

Igår var det fest med jobbet på Sundspärlan. Clabbe var dj och hade utlovat 80-tals musik hela kvällen/natten.  Jag önskar att ni varit där. Vilket drag, grymt bra musik och skitkul! Nattens stora minus var när jag skulle cykla hem från polishuse...

Ovido - Quiz & Flashcards