Direktlänk till inlägg 27 juli 2009

Jag har fått lagtillhörighet!

Av My - 27 juli 2009 21:54

Jag kände mig rätt bra och redo inför testerna på dagens innebandyträning. Försämrade mig dock ynka 6 sekunder på Coopers test (3 km löpning), men de 6 sekunderna kan ju kvitta. Jag är himla nöjd att jag håller mig på samma nivå iaf. Så "snabbt" som jag springer nu har jag aldrig gjort tidigare och kommer förmodligen inte förbättra den tiden heller. Isf får jag nog gå ner 5 kg...

Spänsten förbättrade jag med 30 cm. Känner stor skillnad på hoppen, nu vågar jag ta i, satsa och gå lite djupare i knäna.

Snabbheten försämrades ganska mycket. Så gott som alla gjorde det, vi misstänker att sträckan var annorlunda än förra gången. Mätt fel eller lite uppför?! Eller alla var kass?

Både armhävningar och situps gjorde jag fler än förra testet.

Helt klart godkänd insats!


Vi avslutade med enskilda samtal med headmaster Karlberg och 3 tränare. De pratade lite om försäsongen och framtiden i först och framst BOO, Båstad Outdoor Open.

Jag fick en eloge för min träningsvilja, träningsnärvaro (endast missat ett pass, fast det ersatte jag med ett pass i det högre laget, så egentligen full närvaro :)) och inställning. Det var kul att höra!

Sen fick jag veta att jag tillhörde D2 laget under BOO. Det är jag glad för! Var lite rädd för att de skulle sätta mig i D23 för ingen tränare har verkat trott på mig och mitt knä att jag skulle hålla måttet. Jag har alltså inte kämpat alla sommarveckor i onödan!


See ya 7-9 augusti i Båstad för innebandy! 

 
 
Marlan

Marlan

28 juli 2009 10:28

Vad bra! Då vet man vilket FBC Engelholm man hittar dig i på BOO.. en del att hålla reda på annars.. :-)

http://marlansvirrvarr.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My - 24 februari 2010 20:24

Jag har fått några kommentarer från mina läsare, att ni saknar bloggen. Även personer som jag inte visste läste den har hört av sig. Det värmer förstås! Själv har jag också saknat bloggen, men jag har inte haft lust att stå för den själv. Henke erb...

Av My - 4 februari 2010 11:14

Jag tar paus i mitt bloggande. För tillfället har jag absolut ingen inspiration till att skriva. Vem vet, det kanske ändrar sig nästa vecka. Eller så slutar jag helt...   Hej så länge. ...

Av My - 1 februari 2010 20:15

I brist på annat att skriva så blir det ett status-inlägg!   Kvällens humör: Rastlös men på väg upp!Kvällens borde: Jag borde inget mer ikväll, jag är värd slappe!Kvällens frisyr: "Göm håret med mössa-frisyr"Kvällens klädsel: Jeans, favvo NY-tröj...

Av My - 30 januari 2010 21:10

Brorsan, Gina och Jonte kom hem till oss strax efter 10 med frukost. En av de första kommentarerna: - Jag ser att faster inte förberett för besök idag... Jonte springer och plockar på allt! Jag hade väl inte haft en tanke på att plocka undan allt...

Av My - 30 januari 2010 20:52

Igår var det fest med jobbet på Sundspärlan. Clabbe var dj och hade utlovat 80-tals musik hela kvällen/natten.  Jag önskar att ni varit där. Vilket drag, grymt bra musik och skitkul! Nattens stora minus var när jag skulle cykla hem från polishuse...

Ovido - Quiz & Flashcards