Alla inlägg den 4 juni 2009

Av My - 4 juni 2009 16:16

Det har hänt ett flertal gånger, jag märkte det för första gången för några år sedan, att när jag sa rakt ut att jag var glad eller lycklig så hände något negativt/jobbigt/onödigt kort därefter.

För en tid sedan ropade jag ut att jag var lycklig - min kyl började ryka och stinka bränt ( den började brinna, lite överdrivet...)

Förra torsdagen tackade jag och Henrik ja till en superfin lägenhet - 2 timmar senare fick jag ett samtal som satte en enorm klump i halsen.

Igår kväll sa jag till Henrik: Jag är... (så visade jag ett stort leende) - idag fick jag ännu ett konstigt samtal.

Denna gång började jag bara skratta åt det. Vad ska jag göra?? Ska jag fortsätta säga rakt ut att jag är glad och lycklig eller jag ska prova motsatt fast det inte är så??


Varför har jag drabbats av detta fenomen?!



Av My - 4 juni 2009 15:06

Här är det tänkt att jag ska skriva av mig lite. Om vägen tillbaka till innebandyplanen, mot utmaningarna, mitt stundande samboliv...ups and downs, ja allt som kommer min väg.

Måste tacka Elina för namnförslaget till min blogg, Me My, klockrent! :)

 Får ju även tacka Sanna för att du fixade till min

profilbild! Jag är inte så tekniskt lagd...


C ya!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards