Alla inlägg den 27 juni 2009

Av My - 27 juni 2009 23:18

Då är jag sambo! Jag och Henke ska sova första natten i vår gemensamma lägenhet!


Jag är helt slut nu. Har fruktansvärt ont på fotsulorna. Det är ju också ett ställe. Är allmänt äcklig, har ju svettats hela dagen. Det var ju ingen ljummen temperatur idag precis...

Allt har gått väldigt smidigt. Startade kl 8 med att lasta släpet fullt till tippen. Därefter kom mamma och Mats för att hjälpa till med alla möbler som skulle till nya lägenheten.

Tanterna på balkongerna på gården var grymt imponerade över Henkes och Mats skicklighet att backa med släp på så trånga ytor! :)

Tack mamma, Mats och Elina för hjälpen idag! Å Elina, grymma bakelser du ordnat! Mamma och Mats, vi glömde ju! Men då får jag och Henke vars två istället! :)


Strax duschen, sen sängen!


Förresten Henke gick i sömne inatt. Har brukar prata i sömne, men idag började han klä på sig och sa att han skulle gå ut och lasta bilen inför flytten. Kl 4!! När jag väl fick ner honom på jorden förstod han ingenting...

Börjar ju likna dig Sweethie!


Sov gott!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards