Alla inlägg den 22 juni 2009

Av My - 22 juni 2009 14:58

Checke sa till mig x antal gånger i helgen att jag inte skulle maila henne på jobbadressen from i helgen. Hon hade nämligen vidarbefodrat den till en vikarie som ska kolla den över semestern (hon skulle ändå vara på jobb måndag och ev tisdag denna vecka). Det var ju inte så lägligt att skriva som vi brukar göra...

Å vad gör jag i förmiddags?? Självklart mailar jag henne, precis som jag brukar och skriver lite allt möjligt. Inte förrän jag får autosvaret förstår jag min tabbe!

Ja, man blir väl inte förvånad!

Av My - 22 juni 2009 13:12



"En liten förändring vad gäller matvanor kan göra underverk."

Av My - 22 juni 2009 09:29

Det brukar hända mig en gång om året och nu var det väl dags - jag försov mig imorse!!

Kl 7.06 vände jag mig i sängen och slog en blink på väckarklockan. Ojojojoj...36 min för sent hoppade jag upp ur sängen!


Jag hann till jobb ändå, men tidningen fick bli lidande!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards