Alla inlägg den 5 juni 2009

Av My - 5 juni 2009 20:35

Jag testar mms Bloggning...

Av My - 5 juni 2009 13:21

Detta inlägg hittade jag på Marlans blogg för ett tag sedan. Här kommer mina "svar":


SKOR: Mina vita ”loafers” från Vagabond används flitigt för tillfället…
SNEAKERS: Vita Puma och gula från Stadium
JEANS: Lee
T-SHIRT: För träning; FBC Engelholms t-shirts annars är favoriterna dem jag köpte på Old Navy i NY
VÄSKA: Ingen aning vad det är för märke, men en stor svart i skinn med lite detaljer
PLÅNBOK: Ljusbrun från Gekås
SOLGLASÖGON: Michael Kors, fejk…
KLOCKA: Storm, 10 år gammal!
SMYCKEN: Jenny Böös smycken är lovely
TV: Sony
MOBILTELEFON: SonyEricsson
MP3: Sony
DATOR: Sony Vaio laptop
SMINK: I.D och Max Factor.
ANSIKTSKRÄM: Shiseido Pureness
DEODERANT: Apotekets Absolut Torr,  sen behövs ingen mer!
TANDKRÄM: Pepsodent
PARFYM: DKNY, Cooltwater by Davidoff
MINERALVATTEN: Alla sorter med massor av smak
VIN: Vitt och rosé
DRINK: Somrigt och sött
BRÖD: Scones på helgen, Elins grova med aprikoser och nötter på vardagar J
MAT: Husmanskost
GLASS: Alla smaker!
GODIS: Lättare att säga vad jag inte äter. Chokladpraliner, med färgade korn på.
SÄNG: Ikea.
LAKAN: Hemtex.
FRISÖRSALONG: Salong Saxarna, Maries hårsalong, Hårakademin
DAGSTIDNING: NST
MAGASIN: Fitness, MAT, iFORM

Av My - 5 juni 2009 08:42

Varje fredag kommer jag lägga ut veckans minus och plus. Å så här ser det ut idag:


Veckans minus:

Att mina favoriter på jobbet Jeremy och Måns ska sluta.

Jeremy är en av de mest omtänksammaste personerna jag känner och är alltid så glad och positiv!

Måns, vi är varandras bollplank när det gäller sport och träning. Ingen annan på arbetsplatsen orkar höra på vårt tjat om just dessa ämnen!


Veckans plus:

Att jag i måndags fick möjligheten att följa med på Rögles fysträningar. Det gav mig massor för framtiden att se hur ett elitserielag lägger upp sin träning.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards