Alla inlägg den 26 juni 2009

Av My - 26 juni 2009 22:40

Skönt att äntligen få sätta sig i soffan. Det är nästan ett träningspass att flytta... Vi har kört iväg så gott som allt smått och lådor ikväll. Skönt!

Imorgon börjar vi med tippen och därefter kommer mamma och Mats för att hjälpa oss flytta möblerna.

Nästa gång jag skriver är det från en ny adress! Wiiiiiieeeee!


Av My - 26 juni 2009 13:42

Denna hittade jag på Marlenes www.marlansvirrvarr.blogspot.com och här kommer min dagens!


Dagens humör: Strålande!
Dagens borde: Öppna posten på jobb...
Dagens frisyr: Som vanligt fast luggen är fäst med klämmor.
Dagens klädsel: Röd kjol och svart linne
Dagens planer: Packa, packa, packa!
Dagens vill ha: Godis!
Dagens längtan: Att flytta.
Dagens fundering: På allt jag inte får glömma att packa?!
Dagens tråkigaste: Jobba när solen skiner där ute.
Dagens tidning: NST
Dagens låt:  Pinks nya "Don´t leave me", tror jag den heter. Grym!


Trevlig helg på er!!

Av My - 26 juni 2009 09:30

Minus:

Att man jobbar när det är sådant här underbart väder! Den där timmen man får ute varje dag (fika, lunch,fika) har dock gjort att man fått lite färg på näsan!


Plus:

Att jag är igång med träningen för fullt. En pusselbit är på plats, jag älskar verkligen att träna! Att vara så här slutkörd i kroppen efter ett fyspass med laget är lovely!

På tisdag stundar återbesök hos Dr W, vi får väl se hur domen lyder...


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards