Alla inlägg den 1 december 2009

Av My - 1 december 2009 15:04

Mitt problem inför julen har framför allt varit att hitta en julklapp till Henke.

Han har inte precis hintat mig de senaste månaderna om något som han skulle tänkas behöva. Förutom delar till sin helikopter, en Motard (det är en cross eller vad man ska kalla det), Lego och Xbox. Inget av detta har jag känt varit lönt att satsa på pga olika anledningar...

I förra veckan kom jag dock på det och med hjälp av vissa personer så är julklappen till Henke i hamn!

I söndags sa jag till honom att jag köpt den perfekt julklappen till honom. Ååå han blev nyfiken som en 5 åring! Han ska dock få mer än en julklapp så idag ska jag inhandla julklapp nr 2 och det kanske blir en 3:de också.


Jag däremot, har försökt hinta med både det ena och andra till Henke. Jag har lagt fram Tomas Sabos katalog, Lyxxas katalog, velat visa vad det är för sorts brun, stor skinnväska jag önskar mig. Men nä, han vill själv komma på en julklapp till mig...

Å överraskningar är väl aldrig fel!

Av My - 1 december 2009 08:03

Bra att du kommunicerar med mig här på bloggen. Jag har provat skicka sms till dig, men du kanske inte kan ta emot heller? Hmm... Jäkla Portsmouth!

Jag provar att maila dig, kollar du av den?

Undras om du får tid till shopping i Amerikat...


Miss ya! Kramar




Ovido - Quiz & Flashcards