Alla inlägg den 29 december 2009

Av My - 29 december 2009 15:05

Det slog mig just. Jag kommer inte köra till Välinge längre, nu blir det till Laröd istället.

Funderade just på vilken tid jag egentligen ska börja jobba på måndag? Vi har öppet 10-18, men kan tänka mig att vi säkert kör dit till 8 i alla fall. Vilken märklig känsla, hmmm...vilka tider ska jag nu jobba? Haha.

"Packningen" till mitt nya jobb blir rätt så mycket annorlunda än till mitt jobb jag har fram till imorgon. Det som jag måste ha med mig hit är min matlåda. From måndag måste jag tänka på träningskläder - i massvis, duschgrejor och skor! Jag ska flytta mitt provisoriska "kontor" jag har hemma på köksbordet till jobbet istället. Alla mina träningsböcker. Tänk så mycket plats det blir hemma!


Just nu vill jag bara att vi ska få starta, komma på plats och att det kommer kunder till oss. Det ska bli skönt att bara ha ett jobb from nästa vecka. Att ha hjärnan med på två arbetsplatser varje dag börjar ta knäcken på mig.


2010 närmar sig!


Ovido - Quiz & Flashcards