Alla inlägg den 12 december 2009

Av My - 12 december 2009 23:08

Vi ville att så lite tid som möjligt skulle spillas på matlagning och diskning. Därför tog vi med oss pizza på vägen.  

Det blev soffläge framför Idol-finalen tillsammans med lite öl, vin och godis. Att ha brasan bredvid var pricken över i.

Henke gjorde en riktig "My" och tappade ut halva påsen godis i soffan... Ombytta roller alltså. Det var en underbar kväll där vi inte satt många millimeter ifrån varandra. Jag fällde en och annan tår under kvällen, av lycka. Jag kan inte förklara för er hur mycket Henrik betyder för mig. Han är lovely!


Det finns ingen dubbelsäng i huset, men vad gjorde det? Vi såg fram emot att sova i en liten säng. Att få sova i min älsklings famn hela natten var underbart. Det var ömsesidigt för Henke tyckte att vi skulle sälja vår dubbelsäng och införskaffa oss en mindre alt lägga spikmattan på ena sidan. Hihi.


Tack för lånet av ert hus!


Av My - 12 december 2009 18:42

När jag kommer hem från jobb är alltid min rutin att kolla igenom dagens post (vuxenpoäng på den?).

Igår låg där en låda från Bluebox som var adresserad till mig.

 

-Vad är det?

-Inte vet jag, det är ju till dig! Jag har inte öppnat det...

 

Dum fråga av mig kanske, men vilken överraskning! Jag hade aldrig tidigare någon erfarenhet av vad Bluebox var för något. Det var med spänning jag öppnade detta vältejpade paket. Tur att jag har tålamod.

I paketet låg ett kort med en lyckoönskning till mitt nya jobb och boken "Hjärnkoll".

Presenter med en tanke bakom betyder allra mest för mig och att ni tänkte på att jag inte skulle glömma att ta hand om min hjärna var en underbar sådan!


Tack så mycket mina vänner Marlene och Magnus!





 


Ovido - Quiz & Flashcards