Alla inlägg den 14 december 2009

Av My - 14 december 2009 22:04

Jag var lite smått irriterad när jag körde från Helsingborg. Vissa typer av människor gillar jag inte! End of story. 

Checke ringde i samma veva och sa att jag kunde komma in om henne. Att få 10 kramar, få prata av sig och ovanpå allt få underbara blommor, gjorde mig på bättre humör!

Kände du på dig Sweethie att jag behövde det? Hihi. Ja, vi brukar ju läsa varandras tankar.


Tack så mycket Checke och Jonas! Blommorna doftar ljuvligt! Kanske ska ha dem i sängen inatt nu när jag inte har Henke hemma att snutta på?

Min man är i skogarna och bygger pepparkakshus. Ett mini Honda-center...


God natt!

Av My - 14 december 2009 14:22

På nuvarande jobbet alltså. Hur ska jag hinna med allt? Det är ju inte det lättaste när jag slutar tidigt var och varannan dag!

Jag går nämligen från jobb nu. Det är möte på vår anläggning. Vi ska gå igenom alla "rutiner" på bygget. Hur grejor fungerar osv.

Därefter blir det lite jobb och planering hemma hos J innan vi beger oss iväg på nästa möte, där vi ska kolla på en ny kassaapparat.

Väl hemma ska jag fixa med träningsschema för v 1 och 2. Sen tror jag att det är bedtime.


Jag har förresten kommit av mig med mina minus/plus listor. Jag vill ge spikmattan ett plus! Shit så härlig den är. Jag somnar...




Ovido - Quiz & Flashcards