Alla inlägg den 21 december 2009

Av My - 21 december 2009 22:55

Idag började det sjunka in ordentligt att jag strax ska sluta på min nuvarande arbetsplats. Jag har hela tiden sett fram emot det nya som kommer, men nu börjar det kännas lite vemodigt. Just för att jag trivs så himla bra med mina kollegor!

Idag hade vi "arbetsplatsträff" med vår lilla arbetsgrupp och vi blev denna gång bjudna till Casa Mia. Det blev vitlöksbröd till förrätt och ankbröst med potatisgratäng till huvudrätt. Mumsigt värre!

Min chef överlämnade en väldigt fin blomma och Sanna överlämnade en present från alla kollegor. Jag blev lite smått chockad när jag såg påsen "Efva Attling". Girls like.

Jag fick ett, om jag får säga det, skitsnyggt halsband i silver - Swirl. Hittade ingen bra bild på det på nätet, men jag lovar ta kort på det en dag i julhelgen! Kommer passa super till min klänning!

Tack så mycket!


Som sagt vemodigt. Har varit där i över 3 år och många står mig väldigt nära. Som det ser ut nu, kommer vi förmodligen träffas varje vecka då bossen vill hyra in mig på träningspass i friskvårdslokalen! Fika på stället varje onsdag? Nice!






Ovido - Quiz & Flashcards