Alla inlägg den 8 december 2009

Av My - 8 december 2009 15:53

Ojojoj, vilka dagar det har varit eller tom månader. Inte konstigt att min hjärna strejkade där för ett tag sedan då jag var på akuten i omgångar. Den kanske sa time-out för allt jag hade att tänka på?

Jag är dock OTROLIGT nöjd med mitt beslut att våga och satsa! Jag är i perfekt fas i mitt liv för detta. Tack ni som stöttat och pushat fram mig!


Jag ska bli delägare i ett nystartat bolag som ska ta över en befintlig tränings & spa-anläggning i Helsingborg. Det är vad jag har framför mig! 2010 drar det igång!


Känslan idag, när mina kollegor har kommit fram och gratulerat mig och sagt att jag passar utmärkt för detta, ååå vad jag blir glad!

Min dröm är att få jobba med friskvård på något sätt och detta är mer än min dröm! Kan lova att jag har nypt mig själv i armen mer än en gång...




Av My - 8 december 2009 09:33

Dags att ta ett nytt steg i arbetslivet - in i drömmen!



 

Ovido - Quiz & Flashcards