Alla inlägg den 27 december 2009

Av My - 27 december 2009 22:01

Vi har passat på att slappa under hela julen och har väl legat kvar i sängen till kl 10.30 varje dag... Vi hade kunnat ligga kvar där hela dagarna om vi inte blivit "vingabrödna" i ryggen!

Vi begav oss till min pappa och Sivan på eftermiddagen för julmat. Efter ett par timmar där skyndade vi oss hem för klädbyte och tåget mot Helsingborg. Det vankades fest hos Henke kusin Jacob. Jag såg väldigt mycket fram emot festen då det var ca 14 år sedan jag träffade Jacob. Vi har nämligen gått i samma klass på Rögle skola.

Planen var att ta bussen hem till Ängelholm vid midnatt och besöka 57an, men det gick i stöpet. Bussen tog vi, men vi gick hem istället. Dels för att vi var trötta, dels för att vi fick rådet att inte gå dit. Men vi frågade visst fel person... (du vet att jag driver med dig!) Dagen efter fick vi höra att där varit skitkul!

Vi får göra ett nytt försök sista helgen i januari!


  

Jacobs sambo Sara


Kusinerna Larsson/Holmberg  


Av My - 27 december 2009 21:50

Spenderades i Viken hos min mamma och styvfar. Av de 50 kort jag tog under kvällen var ca 40 på Jonte... Vad ska jag säga? Detta charmtroll.

  

Hmm...hur gör man? Ädelosten hade Jonte ensamrätt på.


  

Farbror Mange hjälpte gärna till att öppna tuben och Jonte kunde äta sin ost.


Kusinerna är samlade framför tomten. Melker, Martha och Jonathan. Jontes föräldrar i bakgrunden.


   

Vem har sagt att man inte kan sitta i en Wokpanna?


"Detta blev ju inte så bra." Nä Henke, alldeles rätt, varför ska du alltid göra miner?

      

Ovido - Quiz & Flashcards