Alla inlägg den 23 december 2009

Av My - 23 december 2009 10:48

Jag vet att många av er andra är lediga 6 dagar, 10 dagar eller 14 dagar, men jag är glad för det lilla - jag ska vara ledig 4!

Det ska bli underbart skönt! Det bästa med min ledighet är att Henke också är ledig, åtminstone 3 dagar. Som vi ska njuta!

Jag ska ha sovmorgon 4 dagar, ingen klocka (jo, den 26 förresten, ska på pass kl 10), ska mysa under täcket i den varma goa sängen.


Slutar kl 12 idag och jag beger mig mot Laröd direkt till min framtida arbetsplats för ett möte. Därefter ska jag hem, fixa med mina egengjorda julgåvor till familjen (istället för blomma ni vet), ta ett tupplur på den fantastiska spikmattan och sen ska vi hem till Henkes föräldrar för deras traditionsenliga lillejul - julskinka, pressad potatis, chilisås (har jag hört fel? Ska bli spännande), spel, bingolotto och klappar.


Äntligen julstämning!   

Ovido - Quiz & Flashcards