Alla inlägg den 17 december 2009

Av My - 17 december 2009 20:31

Ikväll har jag testat på Friskis på Valhall. Har aldrig varit där tidigare, men jag har länge velat testa på ett cirkelfyspass och det erbjöd dem idag.

Vi var en grupp på 5 pers i den ganska stora salen och det kändes lite tomt. Tydligen brukar de vara fler, men jag kan tänka mig att det är julen som ställer till det? Om jag får önska hade jag även velat ha högre volym på musiken... Gnällig? Nä.  

Passet däremot var himla kul och testade min uthållighet enormt. Pullups var den värsta av de 10 stationerna. Hur ska jag beskriva den då? PT-Martin hade byggt upp en "ställning" av två berg med stepbrädor och en skivstång ovanpå. Mellan stepbrädorna låg man med skivstången över sig. Här skulle man dra sig upp, en väldigt grym bicepsövning. Jag vet inte om ni förstod, men jag kan visa er en dag.

Nu känns det lite sådär lagom skönt i armarna, kanske lite runt knäna också. Härligt!


Jag avslutar min kväll med filmtajm med min man!


Bye the way, så är det 1 år sedan jag opererade mitt knä! Shit vad tiden går! Det jag minns mest är när mamma skjutsar hem mig i rullstolen och är mindre varsam vid trottoaren och stöter i mitt nyopererade ben...


Ovido - Quiz & Flashcards