Alla inlägg den 2 december 2009

Av My - 2 december 2009 11:56

Mitt i allt det "bittra" försökte en kollega muntra upp diskussionen med en vits:


Hur kan män lättast bli av med svininfluensan?

Jo, genom att kasta ut suggan och ta in lammköttet.

 




Av My - 2 december 2009 09:33

Fasen vad kallt det var imorse! Vi har tyvärr ingen termometer hemma (ska inhandlas på lördag), men Henke är ganska bra på att berätta för mig hur många grader det är ute. Idag kunde jag dock själv se hur jäkla kallt det var.

Infor morgonpromenaden med Elina bunkrade jag på mig både underställ och joggingställ, fleecejacka och vindjacka. Mössa så klart (det har jag nog haft i 3 månader nu) och extra tjocka vantar. Det var lite smått kyligt ändå.

Fast jag måste erkänna att det hellre får vara som idag än som det var i måndags när det blåste kallt. Då förfrös mina skinkor genom de nya löparbyxorna.





Ovido - Quiz & Flashcards