Alla inlägg den 2 januari 2010

Av My - 2 januari 2010 20:53

Det närmar sig med stormsteg...

Idag har jag spenderat några timmar på nya arbetsplatsen. Vi gick igenom en del saker och jag testade även mitt skivstångspass. J frågade mig vad stången vägde och jag svarade 2-3 kg (det brukar dem ju göra). Under tiden jag körde igenom övningarna, tyckte jag att det blev j-vligt jobbigt. Har jag tappat så himla mycket styrka under ledigheten? Jag hade väldigt svårt att acceptera detta och tog med mig stången och vägde den. 5,5 kg...konstigt att mina armar darrade?


Mamma, jag kör ett cirkelpass på måndag 15.45, det tycker jag att du ska testa. Du får köra gratis med tanke på att du är så snäll och hjälper mig med en massa saker! Ta med Mats också vet jag! Han behöver också röra på sig.




Ovido - Quiz & Flashcards