Alla inlägg den 24 januari 2010

Av My - 24 januari 2010 21:42

Igår kväll bjöd vi hem till en spontan fest. Vi var inte så många, men det var ack så trevligt! Kvällen bjöd på många skratt, både under tennismatcherna, reflex-tävlingen och dansuppvisningen.

Henke älskar låten "Carina" med Lars Kristerz (han hälsar att den är för j-vla fräck) och letade fram denna på Spotify och bjöd upp Martin till dans. De bad mig och tips på svängar och som bilderna visar gick det sådär.

När gästerna gått framåt 1-tiden, bjöd Henke upp till dans till samma låt. Han stannade helt plötsligt upp:

-Tänker du på samma som jag?

- Ja...

Han sprang och satte på Dirty Dancing så vi kunde dansa precis som i filmen, dock utan lyftet! Sedan sprang min käre sambo och bytte till Lambada och det blev en mindre trevlig syn. Jag kan inte röra mina höfter samtidigt som jag ska röra andra kroppsdelar. Henke försökte ivrigt lära mig, men att jag har noll tålamod plus att jag inte var helt nykter hjälpte inte till. Vi la ner Lambada och somnade i soffan istället.


  

  

Ser lite knivig ut...

  

Efter mycket meck med blixten så fick vi till ett skitbra kort på dig, Bygg! FB!!

Ovido - Quiz & Flashcards