Alla inlägg den 12 januari 2010

Av My - 12 januari 2010 14:14

Mitt liv har förändrats drastiskt de senaste månaderna och framför allt den senaste veckan.

Igår kom jag hem lite över 20 och mina käre sambo hade maten klar på bordet, lyxigt värre! Jag tog en snabb dusch, därefter bäddade vi ner oss i soffan och tittade klart på filmen 2012 (riktigt bra).

Det blev tidigt i sängs och vi sov ända tills kl 8! Så himla skönt att få sova länge! Tisdagar kommer from nästa vecka bli mina mysdagar. Henke är också ledig då och jag kommer inte börja jobba förrän kl 16.


Igår testade jag massagen på jobbet. Vår massör är väldigt duktig, men när hon kände på min rygg utbrast hon:

- Fi f-n My, vad har du gjort med din rygg? Ursäkta att jag svär, men...


Hon kom fram till att muskeln mellan skulderbladen "flyttats lite". All stress samlas i detta området och det har väl funnits lite sådan i mitt liv den senaste tiden. Tillsammans med för mycket träning. Hmm... Värre blir det!

Får väl helt enkelt ta mig tid till massage lite oftare, fick ju en fin massagedyna i julklapp!

Idag har jag grym träningsvärk efter 20 min massage!


Tyvärr kommer min blogg ev bli uppdaterad lite mer sällan, då jag inte riktigt hinner med den. Jag avvaktar dock med att ta ett beslut om jag ska fortsätta eller inte. Meningen med en blogg är ju att man ska skriva minst en gång om dagen.


Ha det bra och glöm inte att träna hos oss på Formtoppen!


Ovido - Quiz & Flashcards