Alla inlägg den 23 januari 2010

Av My - 23 januari 2010 16:27

I eftermiddags begav jag, Henke och Tobbe oss till golfbanan. Jag drog på mig mina vallningsfria längdskidor och begav mig ut i spåret. Henke och Tobbe skulle gå rundan istället.

Det är två år sedan jag åkte, det var den första gången i mitt liv, då jag och Bygg körde tjejvasan. Vilka minnen! Det var lika ostadigt idag som då, jag visste dock denna gång hur man tog på sig skidorna... Vi hade ju en liten incident där i startfållan.

En vurpa fick jag till. Å det tog ett tag innan jag kom på hur jag skulle komma upp. En jättebacke visade sig och jag bestämde mig ganska snabbt för att ta av mig skidorna och gå nerför den!

Jag vet vad jag ska göra nästa vecka, åka skidor!

  

Av My - 23 januari 2010 14:17

Vårt lilla party för two.

 

"För en gångs skull blir jag bra på ett kort, men du ser ut som döden..."  Tack Henke!

En galen bild...

     

Vi kom på att vi skulle klä ut varandra. Detta var det bästa Henke kom på.


Å här kommer min kontring!! Jag låg dubbel i skratt!

    

Ovido - Quiz & Flashcards