Alla inlägg den 22 januari 2010

Av My - 22 januari 2010 20:35

Det har kommit några små glädje-strå mitt i ännu en helvetesdag.

Jag är så otroligt tacksam för all omtanke jag får av er, mina kära vänner, familj och inte minst Henke. Ni hjälper mig att komma upp ur den j-vla hålan jag hamnat i. Eller rättare sagt försöker ni dra mig ut från den där onda cirkeln.

Henke var ju duktig att sluta snusa för ett tag sedan. Han har dock varit tvungen att börja igen, på dispens, för att lugna sina nerver pga av det som händer mig.

Igår hade en kär vän lämnat rosa tulpaner och nötkräm (ett av mina favvogodis, de slank ner på 3 röda...) och idag ringde Bellis och sa att de hade blomsterbud till mig. Ni är underbara! Jag kan inte tacka er alla nog för allt ni gör för mig!


Nu ska jag och Henke ha PARTY FÖR TWO!!!


  


Ovido - Quiz & Flashcards