Alla inlägg den 25 januari 2010

Av My - 25 januari 2010 07:46

Jag och Sanna möttes upp på eftermiddagen i ett kallt och väldigt blåsigt Helsingborg. Jag hade glömt min mössa hemma och hade 10 min på mig inne på Åhlens innan de stängde, men mössorna var så utplockade att jag inte hittade någon.

Sanna gav förslaget att vi skulle äta på Harrys, vilket jag nappade på direkt. Men de hade stängt... O´Learys också. Vi hamnade istället på Hamnkrogen och det var inget fel val. Grymt god mat!

Vi råkade ut för en liten incident där en smått onykter äldre man ville sitta, nästan, i mitt knä. Ni känner mig, jag kan ju inte hålla mig.


- Kan du inte sitta någon annan stans?

- Vadå, får jag inte sitta här?

- Nä, vi vill gärna sitta här själva.


Som tur var fick vi hjälp av grannbordet som höll med och vi lyckades få mannen att flytta sig.

Vi beställde dessutom in vars en efterrätt!


Dags för bio och rubriken berättar för er vilken film vi såg. Vi konstaterade ganska snabbt att Hugh Grant har blivit gammal, men han är en GMF:are helt enkelt. Jessica däremot såg lite sliten ut i ansiktet och hade ingen fin hårfärg, men vi konstaterade även att hon har väldigt fin kropp!

En lättsam, rolig film som fick mig på bättre humör!


Tack Sanna för en väldigt trevlig eftermiddag/kväll! Med tanke på att du glömde bötespengarna så får det bli bio snart igen!


Ovido - Quiz & Flashcards