Alla inlägg den 9 januari 2010

Av My - 9 januari 2010 23:55

Effektiv som jag är, har jag hunnit med massor efter min hobby. Körde från Laröd strax efter 15.30 Väl inne i lägenheten, slängde jag i mig en macka, tog på mig långkallingar och gick mot Hemköp för att möta upp Checks. En bitande kylig, men ack så härlig och trevlig, promenad väntade. Tack Sweethie och jag längtar redan till nästa helg!


När jag kom tillbaka i lägenheten var min snygging hemma efter sin Vallåsen-utflykt. Vi fick ca 10 minuter innan han begav sig vidare till Johan för afterski = djupt snack, bier, whiskey och poker. Om jag har tur kommer min käre sambo hem framåt 6-tiden, annars tror jag han smyger ner i sänger lagom till jag går upp vid 9. Hihihi... Dessa grabbar. Men ni som känner Johan, vet att det tar 10 ggr så lång tid att prata med honom,.

Saknar dig älskling och jag ser fram emot vår myskväll imorgon efter M o M´s kalas!


Jag började planera min första PT-träff, letade musik till ett pass och testade även detta lite lugnt. Imorgon ska jag köra igenom det ordentligt på jobbet så det är ok till måndag.

Jag gjorde mig vårrullar och hemlagad potatismos! Mums!


Å nu kommer kvällens höjdare, jag ska berätta om överskriften till detta inlägg.

Jag begav mig bort till Byggan och vi gick raka vägen till Video-Kalle. Jag haffade en film ganska snabbt där Matthew McCona...ja, hur tusan han nu stavar det. Båda var överrens att han ser helt ok ut. Hmm. Kärlekskomedi blev det.

I med filmen och redan efter 7 minuter gjorde den ett konstigt hack och hoppade till en helt annan sekvens. Jaha, ska det vara så här? Vi spolade gladeligen tillbaka för att få se vår favoritscen i filmen (när Matthew tappar bröllopstårtan och bruden kommer in och skriker hysteriskt) och upptäcker att den ännu en gång hoppar. Okej, tänkte vi, det kanske ska vara så här. Det kom ca 5 sådana här hopp till. Elin ringde Kalle och fick rådet att tvätta skivan. Det hjälpte inte. Efter 30 minuter kom ett jack, som vi kände, nä, detta stämmer inte. Vi gick ner till Kalle, lämnade filmen och ville hyra en annan.

-Men om jag sätter i den i min dvd-spelare här, så kommer den funka.

-Jaja, eller hur, gör du det.

-Aaaa, denna scenen har inte vi sett! Men...detta har vi inte sett heller. Varför har den hoppat så?

Helt förvirrade tog vi filmen med oss igen (envisa) och skulle testa en sista gång hos Elin, annars skulle vi åka hem till mig istället. Å tror ni inte att den funkade nu då? Shit...

Det var en väldigt bra film och jag lovar massor av skratt! Se "Flickvänner från förr"!

Byggan, det var väldigt kul att träffa dig! Det får inte dröja lika länge tills nästa gång!


Bed time. Jag har sovmorgon imorgon! SKÖNT!

Av My - 9 januari 2010 23:47

Jag fick låna mammas och Mats minneskort efter invigningen i torsdags. Tänkte att jag skulle lägga in ett par kort, men tyvärr var där inga bra... A och J kanske har?


By the way, vi hade ett mycket lyckat Öppet Hus idag. Det kom en hel del folk och vi fick sålt träningskort! Jag har dessutom fått min första PT-kund, inbokad redan på måndag. Lääängtar!

Min känsla just nu, det känns inte som att jag jobbar, jag har fått äran att hålla på med min hobby dagligen, x antal timmar om dagen! Lovely!

Av My - 9 januari 2010 07:38

Idag mellan 10-14 är det Öppet Hus på Formtoppen i Laröd!

Ska bli ytterst spännande och jag hoppas innerligt på MASSOR av folk!






Av My - 9 januari 2010 07:34

Till alla som hjälpte oss att inviga Nya Formtoppen i Laröd i torsdags!

Jag och J hade en väldigt trevlig kväll, det var kul att äntligen få visa våra fina lokaler! Tack för alla fina presenter!


Ett extra tack vill jag ge till er som hjälpte oss så mycket, ni vet vem ni är!



Ovido - Quiz & Flashcards