Alla inlägg den 20 januari 2010

Av My - 20 januari 2010 20:57

Jag är 26 år, strax 27. Har upptäckt flera gråa hårstrån på mitt huvud, kanske inte så konstigt med tanke på de senaste 3 månaderna. Men är det inte lite tidigt att behöva färga håret för att täcka de gråa stråna? Något är galet.

Att jag dessutom äter som en kratta, äter godis varje dag och ändå går ner i vikt. Hmm, står inte rätt till det heller. Kan inte låta bli att säga det igen, kroppen är fascinerande. Min hjärna behöver tydligen all energi den kan få och roffar åt sig allt. -4 kg på tre månader, utan att banta. Testa stress och press om ni vill gå ner i vikt...


Jag ska skärpa mig med bloggandet from imorgon. Det finns en hel del att tjata om igen. Jag ska dessutom ta lite kort, ni har mest sett text den senaste tiden.

Grymt tråkigt, I know.


Jag är arg. Väldigt arg.



Ovido - Quiz & Flashcards