Alla inlägg den 26 januari 2010

Av My - 26 januari 2010 21:17

Ni vet alla att min stora dröm var det som blev verklighet för ca 1 månad sedan. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Varken som jag eller J tänkt oss.

Kan inte förklara något av det som hänt här på bloggen. Det jag kan säga är att drömmen sprack, vilket resulterade i att mitt intresse för att inspirera och motivera andra till träning försvann. Jag hoppas att detta kan komma tillbaka någon gång i framtiden.

J, du vet att jag är ytterst tacksam, särskilt för en speciell sak. Du är otroligt smart, omtänksam, en duktig affärsman och väldigt snäll. Tråkigt att vi inte fick jobba tillsammans längre.


Vad händer nu då?

Jo, jag har turen att få komma tillbaka till min gamla arbetsplats. Fast inte på kontoret. Jag ska lära mig något helt nytt! Ser fram emot det!

Kvalster står på schemat med tre goa tjejer som närmsta arbetskamrater!

Jag börjar imorgon kl 7. Arbetstid 7-15.30, kan det bli bättre? Knappast. Så nu vet ni alla att jag kommer ha tid för er igen!




Ovido - Quiz & Flashcards