Alla inlägg den 4 januari 2010

Av My - 4 januari 2010 21:35

Ack så liten, men ändå.

Idag var första dagen på nya jobbet. Det kom förbi en del personer som ville prata med oss och fråga om våra framtida nyheter. Att telefonen dessutom gick varm så gott som hela dagen, var enormt positivt!


Vi har mest rensat och försökt få i ordning på stället. Ni vet "var sak på sin plats". Det är inget som har rådit hos förra ägaren. Om jag letade efter en speciell sak, som jag tyckte att jag skulle finna i receptionen, så hittade jag den i tvättstugan istället. Inte rimligt! Vilken tur att även J vill ha ordning och reda.

Imorgon kommer vi att fortsätta rensa och även skriva dags- och veckorutiner. Det är ju mycket som ska fixas, allt från kassarapporter till städning.


Tiden har gått väldigt snabbt idag. Å det känns knappt som att jag har jobbat-jobbat, utan jobbat-hobby-jobbat. You know!



Ovido - Quiz & Flashcards