Alla inlägg den 13 januari 2010

Av My - 13 januari 2010 17:10

Många av er tänker: Woopsidaisy... My utan mat är inget att rekommendera. Men lågt blodsocker handlar det inte om denna gång.

Jag har hela dagen sett fram emot min lilla kvällsmåltid som består av hederliga fiskpinnar, potatis och broccoli. Glötta-mat jag vet, men ack så gott. Pricken över i:et till denna måltid är remoladsås! Tror ni inte att jag glömt ta med flaskan??

KRIS. Nästan lika stor kris som om jag skulle glömma lingon till köttbullar eller ketchup till köttfärssås och spagetti.

Det är lite torrt!




Av My - 13 januari 2010 07:29

Som han ställer upp, min Henrik...

Igår städade han hela lägenheten, veckohandlade och maten stod klar när jag kom hem strax före 21. Du är underbar! Tack älskling!

Får nog snart ta och köpa något från Technics!


Älskar dig mest av allt!

Av My - 13 januari 2010 07:28

Ikväll kör jag mitt första pass med en PT-kund. Ska bli skitkul!

Ovido - Quiz & Flashcards