Alla inlägg den 17 januari 2010

Av My - 17 januari 2010 19:45

Begav mig till mamma ikväll. Hade beställt kvällsmiddag - hennes gratäng med köttfärs, morötter och potatismos. Grymt gott! Jag lade mig därefter på mattan bredvid spisen, varmt och skönt! Mamma lade sig brevid mig och sen drömde vi bort. Vi var både i Thailand, New York och på kryssning...

Jag kom på att jag fyller år om 3 månader och då blir jag 27. 27!! Jag tycker att 26 låter bra, men inte 27. Åldersnoja!


Nu sitter jag hemma i vår soffa. Henke har pratat in små söta meddelande på min telefon som jag kan lyssna på om och om igen. Tills han kommer hem får jag mumsa på godis och ostbågar. Ja, jag har faktiskt dispens för godis ett tag framöver!

Tack brorsan för ditt inlägg! Jag ska bättra mig på stavningen, men remoulad är svårt... Om jag nu stavade rätt denna gång?


BLÅSNINGEN!!

Ovido - Quiz & Flashcards