Alla inlägg den 5 januari 2010

Av My - 5 januari 2010 20:46

Om ni har läst mammas kommentar på förra inlägget, så ser ni att jag har fått en del nya favorit-uttryck. Dessa är oftast inte svenska. Det blir engelska eller svengelska. Detta beror förstår på Mr J. Engelsman som kan mycket svenska, men som emellanåt inte hittar de svenska orden (eller i farten kanske), slänger in engelska istället. Det smittar av sig. You know...


Ytterliggare en dag har gått. Framsteg sedan igår! Vi har sålt träningskort! Wiiieeee! Telefonen har även idag gått varm och det kommer alla möjliga samtal. Allt från hederliga prisförfrågningar till barnkalas. Kul!


Både jag och J måste ha stenkoll på alla pass vi kör på anläggningen och idag sa jag på skämt att han kunde köra yoga-passet och jag Afropasset för att testa. Helt plötsligt gick han och bytte om och var med på yogan... Synd att dörren var stängd, det hade jag velat se!

Jag var med på AfroDance i eftermiddags. Det är inte alls vad min kropp är van vid (det var nyttigt) och jag känner av en hel del nya muskler nu. Det var ett fantastiskt kul pass och våra dansledare är grymt duktiga! Rekommenderar er varmt AfroDance!


De största guldstjärnorna ger jag även till min kära mamma och styvfar! Tack för all hjälp med de (mammas uttryck), j-vla gardinerna!




Ovido - Quiz & Flashcards