Alla inlägg under juli 2009

Av My - 10 juli 2009 11:57

Mamsen ligger mest på golvet och svär... Hon hjälper oss att lägga upp gardinerna som vi köpte igår.

För att hon gör det så fick jag uppdraget att besikta hennes bil. Jag brukar ofta besikta andras bilar för de går alltid igenom då! Så mamsen, vilket klipp du gjorde, en gokänd bil för några gardiner! :)

Av My - 9 juli 2009 21:35

...när jag vet att någon annan inte mår bra.

Det är dags för oss andra att hoppa in i grytan.

Av My - 9 juli 2009 21:32

tjejer kom till innebandyträningen idag. Fine att det är Prag, men det var det igår också och då var vi ändå 12 st.

Kan en orsak vara att det idag var fys och inte innebandy? Vill vi inte bli vältränade och fixa den kommande säsongen?

Gött jobb av oss 5 tjejer och Neijen som var där. Härligt pass Johan!


Av My - 8 juli 2009 18:12



"Uppskatta det lilla i livet, så upptäcker du det stora."



(Härligt Sanna att du sköter kortbytet på jobb! :) )

Av My - 8 juli 2009 08:15

Till Malmö rättare sagt. Idag står shopping på schemat tillsammans med Camilla! Kan jag säga annat än att jag längtar?!

Av My - 7 juli 2009 23:36

Idag kom Peter och Elina över för middag. Det blev grillspett med diverse tillbehör. Så himla gott!

Middagen blev sen av en speciell anledning. Haha, det är nog mer än Henke som dislike Ica! :)

Himlen öppnade sig lagom till vi hade ätit klart och tom grabbarna fick bråttom att duka av. Därefter försvann de ut en sväng... En viss bike skulle testas. Där satt jag och Elina och tittade på den goda desserten.

När grabsen hittat tillbaka blev det Toché. Första rundan förlorade vi tjejer precis... Andra rundan vann vi överlägset=vi vann därmed alltihop! :)



Av My - 7 juli 2009 23:33

Igår kom Sweethie hem från sin semester i Franrike. Brun som en pepparkaka!

Dina gula shorta är klockrena till dina bruna ben! :)

Det var så roligt att få träffa dig en liten runda idag! Tänk att det är två veckor sedan, alldeles för länge...

Jag fick en fin present, en Goodiebag från Sephora! I like! Tack så mycket!


Längtar redan till vår promenix på fredag och helkväll på lördag!

Av My - 6 juli 2009 17:00

Jag och min barndomsvän Camilla har en liten tradition att vi ska försöka hitta på en ordentlig aktivitet varje sommar. Förra året blev det ganska extremt med Kebnekaise, så detta året tog vi det lite lugnare och satte ihop vår egen lilla Bjäre runt-runda på cykel.

Det var perfekt cykelväder och vi fick tom en fin bränna på köpet! Camilla hade sett på dmi att det skulle börja regna kl 16. 5 minuter över fyra kom vi hem och det började regna! :) 


Jag var nog lite väl optimistisk och känner mig seg i kroppen. Ska vila 1 h nu för att samla krafter till kvällens fyspass med innebandyn...


Tack för en underbar dag Camilla och jag ser fram emot resten av våra planer denna vecka!


Ovido - Quiz & Flashcards