Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av My - 3 oktober 2009 22:14

Igår efter jobbet begav jag mig till gymmet för att köra mitt styrkepass. Just detta pass skulle jag egentligen genomgå ett par gånger till, men igår var jag så grymt trött på det och kände att det var dags för variation. Jag får inspiration av alla mina tidningar som jag prenumererar på (plus några till som vänner lägger i brevlådan...). Bläddrade i tidningarna och i nya Fitness fanns ett reportage om Kettlebells "järnklot" - det ska jag köra, var min tanke! Har kört en del tidigare och vet att det är otroligt bra träning, mycket fettförbränning och pulshöjande.


Imorse kl 9 begav jag mig till gymmet. Körde 25 min effektiv kettlebells träning och var trött som aldrig förr, kändes som om jag tränat i 2 h. Å vad jag känner just nu...förbli sittandes i soffan My, rör dig inte för det gör ont!


Tänk vad lite mönsterbryt kan göra... Motivationskick :)


Ovido - Quiz & Flashcards