Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av My - 26 oktober 2009 09:30

Visst är det härligt att det är måndag?! Optimistiskt värre...


Jag tillät mig att sova till 6.15 imorse. Det blev alltså ingen morgonpromenad utan jag körde mage istället. Den behöver stramas till lite!

Idag är det en vanlig dag på jobbet. Efter mitt arbetspass ska jag direkt till Väla för att träffa Annah. Vi ska äta och kanske strosa runt i någon affär. Därefter ska jag in till Helsingborg på ett litet "möte".

Sen var måndagen slut.


Igår kollade jag och Checke på D1´s match. Förlust tyvärr, men första perioden var grym att titta på, det gick fort och det var hårt spel.

Framåt kvällen kom Elina till mig. Hon fick vara försökskanin på mitt nya kycklingrecept. Jag är som sagt otroligt trött på min klipp och klistra receptbok och hädanefter kör jag och Henke på nya grejor.

Jag och Elina fick en otrolig mysig och slapp söndags kväll! Någon somnade visst också... Hihi.


Ovido - Quiz & Flashcards