Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av My - 23 oktober 2009 11:59

Minus: Att jag har sämst tålamod av alla! Jag vill att "något" ska hända och det NU.


Plus: Att jag har så mycket att göra på min fritid så det är grymt! Love it!

Soffpotatis? Nej tack... Been there, done that.


Å sen är det ju godis ikväll, kan det bli bättre?!



Av My - 23 oktober 2009 08:06

Imorse hängde även Emlan på Elinas och mitt trapp och hopp-pass. Tjejerna var rätt sega i sina ben efter ett hårt pass med innebandyn igår. Jag kände mig ganska kry i dem eftersom jag hoppade träningen och begav mig ut på en underbar promenad med Checke istället!


Vi borde köra detta morgonpass 1 gång per vecka! Jag måste nog sätta i mina linser bara, det immar igen på mina glasögon i och med att jag flåsar som tusan...


Tack för passet!

Ovido - Quiz & Flashcards