Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av My - 27 oktober 2009 16:03

Har ju glömt att skriva att jag bokat in mig på en självförsvarskurs!

Tre måndagar ska jag lära mig hur man tar hand om ev idioter som rör sig på stan och kanske får för sig att hitta på något dumt!

Det är jag, Sanna och Sofie på jobbet och Marlan. Marlans svar på min "inbjudan" var:

"Ja, men du får inte slå på mig..."

Jag ska inte slå på dig Marlan! Men det är nog risk för att vi kommer mosa varandra i olika grepp. Hihi.


Ser väldigt mycket fram emot kursen! Ska ta med kameran om tjejerna godkänner att ett par kort kommer upp här på bloggen!

Av My - 27 oktober 2009 12:00

Har inte så mycket nytt att informera er om idag...


Igår hade jag en trevlig stund med Annah på Väla och det kanske kanske shoppades något. Det var billigt!

Därefter begav jag mig till Helsingborg för ett möte.

Väl hemma snurrade min hjärna av 100-tals tankar och jag trodde aldrig att jag skulle kunna somna. Jag hade fel. Jag hann bara läsa några sidor i en tidning, därefter hade jag somnat. Diagonalt över sängen. Henke hade tydligen fått flytta lite på mig när han skulle lägga sig. Som vanligt kommer jag inte ihåg...


MAT!!

Ovido - Quiz & Flashcards