Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av My - 25 oktober 2009 10:02

Det var underbart att vakna kl 8 och vara utvilad. Ingen alarmklocka hade väckt mig, utan jag var bara pigg... Som jag har längtat!

Igår var egentligen tanken att jag skulle sova ut också, men efter att brorsan lämnat över en biljett till mitt favoritmärkes utförsäljning så ändrade jag snabbt dem planerna. Klocka ringde kl 6. Det var det värt, för vilket paradis jag kom till! Dessutom är 3 julklappar redan i hamn!

Lördagen fortsatte med lunch på stan med Bygg, vila i soffan och tillsist en helkväll med Checke! Jag blev bjuden på en supergod laxrätt och vaniljsås med äpplepaj förstås. Sen surfade vi lite på nätet och jag måste nog köpa några klänningar... :)


Nu ska jag bege mig ut på träning. Det blir intervaller i backe och därefter ett pass Kettlebells på gymet.


Trevlig söndag!

Ovido - Quiz & Flashcards