Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av My - 22 oktober 2009 09:24

Jag vet att jag är en dag fel på det, men det känns väldigt nära helg! Jag har massor planerat och ser verkligen fram emot veckoslutet, låt det gå sakta bara...


Mina favoriter för tillfället när det gäller träning:


1. Stavgång på morgonkvisten. Ni som (precis som jag) tycker att det ser fånigt ut - prova, jag lovar att ni känner skillnad! Axlar och gäddhänget får vad de förtjänar. Dessutom får förbränningen sig en extra bra start.


2. Kettlebells - det visste ni redan. Men jag har köpt en bok "Träna med Kettlebells" and I like it! Jag har börjat samla på mig till ett eget litet träningsbibliotek (julklappstips Skrattande). I boken finns det utmaningar, som de kallar det och en sådan ska jag testa på mitt pass ikväll. Återkommer om min fysiska status imorgon.


Bild: www.miroforlag.se



Ovido - Quiz & Flashcards