Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av My - 21 oktober 2009 15:25

Det har säkert diskuterats på alla arbetsplatser och övriga ställen, det diskuteras säkert fortfarande.

Vi pratar om det en del på jobb. Jag tycker det är ganska intressant. Mitt första beslut var att jag inte skulle vaccinera mig. Varför tillföra något i min friska kropp som de egentligen inte testat ordentligt?

För drygt en månad sedan var det en person som jobbar inom vården som bad mig tänka om. Å andra sidan, de får väl inte säga något annat?! De får ju inte rekommendera någon till att inte vaccinera sig?!

Jag tänkte i alla fall om och sedan dess har jag pendlat mellan båda alternativen.

Idag fick jag läsa följande artikel:


http://www.soultravel.se/2009/1015-vaccin/vaccin.shtml


Jag kan väl fortfarande säga att jag inte har bestämt mig!



Av My - 21 oktober 2009 09:30

Tack Elina för att du bjöd in oss på vardagslyx! Annorlunda sådan. Ni borde testa nästa gång en biograf erbjuder live-konsert!


Vi startade med käk på Tres. Kanske var ett dåligt val med tanke på att hälften hade ont i magen efteråt?!

Därfter satte vi oss på plats i biografen i Ängelholm, redo att ta emot (måste få säga) hunken Robbie Williams. Så himla charmig han är! Han ser dock rätt gammal ut...ändå är han bara 33, berättade en dam för oss!

Å jag säger bara, Angels, what a song. Gåshud!


  

Elina och Checks


  

Jag och Bengan. (Här hade vi tydligen inte stenkoll på dubbelhakan...)

  

Pillan och Emlan


Tack alla för en mysig kväll!


Ovido - Quiz & Flashcards