Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av My - 10 oktober 2009 19:18

Jag och Checke åkte in till Hbg tidigt för att shoppa livsviktiga saker...

Checke var tvungen att hitta en speciell skinnjacka (den måste jag också köpa, så himla snygg!) och jag var på jakt efter skor av alla dess slag. Jag har ju varit duktig och slängt alla min höst och vinterskor i början på detta år, förutom mina 2 par stövlar. Så det var verkligen tvunget att köpa skor. Jag hittade 3 par, varav 1 par kom med mig hem. Det andra paret var jag för snål för att köpa (plus att de faktiskt nästan såg ut som det första) och det tredje paret fanns inte i min storlek så de får jag leta vidare efter.

När jag och Checke shoppar tillsammans så tar det rätt lång tid och med tanke på att vi båda hade tider att passa på eftermiddagen så hann vi inte riktigt igenom alla affärer. Att vi dessutom är veliga gör att vi är inne i varje affär så väldans länge. Sorry Checke, att jag tog halva vår tid på stan inne på Håkanssons... :)

Vi hann precis slänga i oss dem goda pajerna på Café Annorledes innan vi körde hem i Tarzan.


Detta är min absoluta favoritlördag - en mysig höstdag på stan med gott sällskap.

Å att vi dessutom är så himla envisa och vägrar ta på oss stövlarna och har på oss ballerina är så himla komiskt!!



Ovido - Quiz & Flashcards