Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av My - 17 oktober 2009 17:43

Vi började med sovmorgon (som jag längtat) och när vi vaknat gick Henke och köpte bullar. 

Vi begav oss ner till Friskis för att köra boxning, det var så himla kul och jag blev rätt trött... Henke är så himla stark och jag får grymt ont i mina axlar när han nästan slår dem ur led!

Efter vårt träningspass började vår lilla fixardag. Jag putsade fönsterna och Henke röjde på uteplatsen inför vintern. Han städade bla bort en GIGANTISK spindel som bodde bland löven bakom grillkolen. Om det hade varit jag så hade jag slängt något stort som krossat den, men Henke skulle självklart rädda den... Jag stängde in mig under tiden.

Därefter kom spindel nr 2 och hälsade på. Henke satte sig på huk och började prata med honom:

-Kom, så ska jag rädda dig. Kryp upp här på min hand. Annars kommer hon där trampa ihjäl dig!

Hmm...


Efter vår lilla höststädning körde vi till Bitt och Leif, Henkes föräldrar. Jag får mig så många goa skratt där. Så roande dem är! Bitt har noll koll på köket, Leif är kocken och skakar på huvudet när Bitt frågar var köksmaskinerna finns. Hihi.

Tack för att ni lyssnade på mig idag.


Vi fortsatte vår turné till Sara och Henrik. Det var nog 3-4 veckor sedan vi var där sist och det hade hänt väldigt mycket med huset! Så fint, ni kommer få det super där!


Nu är vi hemma. Henke sitter i sitt rum med sin dator, jag sitter i soffan med min dator å vi chattar på Facebook. Haha, det är ju sjukt. Han spelar faktiskt musik så vi kan inte höra varandra och ingen av oss orkar flytta på oss...

Å ikväll? Allt kan hända. Det är kanske dags för en grogg??


Ha en trevlig lördags kväll!


Ovido - Quiz & Flashcards