Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av My - 5 augusti 2009 20:52

Om känslan idag? Första matchen på väääldigt länge. Speciellt! Var inte så nervös som jag brukar vara innan match, men mina toaritualer satt i... Ni som känner mig väl vet vad det innebär!

Första perioden gick väl sådär, vi var ganska mesiga och stillastående i offensiven. I andra perioden la alla i en växel till och helt plötsligt kom chanserna. Efter två perioder, som vi i D2 skulle spela, stod det 1-0. Det som var lite extra speciellt, för mig själv, var att jag fick göra premiärmålet! Aldrig fel :)

Knäet var på g och det kändes helt ok! Jag har dock en hel del att jobba på för att komma upp i 100 %. Men det kommer...


Tack Checks för att du kom och tittade, det var skönt att ha dig på läktaren! Du är bäst!



Av My - 5 augusti 2009 17:07

Det känns som en evighet...det är nu ca 9,5 månad sedan jag stod på en innebandyplan och det var match! Ikväll är det nypremiär för mig! Ska bli så himla kul att spela träningsmatch! Vi ska möta ett schweiziskt (kan inte uttala det och kan kanske inte stava det heller?) lag. Kommer bli perfekt uppvärmning inför det som komma skall, Båstad Outdoor Open till helgen!


Jag längtar efter att få snöra på mig mina skor och ta fram min nya turkosa klubba... :)


(är dessutom ännu mera brunrostad efter en dag på stranden med Elina.)

Ovido - Quiz & Flashcards