Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av My - 30 augusti 2009 17:12

Tror jag tog rekord i nervositet för mig idag. På väg upp till Halmstad grät jag lite smått när jag pratade med Henke... Blandning av nervositet, trötthet kanske?!

Vi fick Store Per som skulle kontrollera min och Benjis praktiska tenta. Som tur var höll han sig lite på avstånd, vilket gjorde att jag snabbt glömde bort hans existens.

Jag fick bara visa 3 övningar av 9 på mitt program jag satt ihop. När han bröt, flög självklart tankarna förbi - har jag gjort en tabbe så han redan nu vet att han ska kugga mig eller han ser att jag har koll på det?

Vi gick in till en sal, där skulle jag visa alla rörlighetstester som jag kunde på Benji. När jag gjort alla jag kom på, stod jag stilla ett tag och bara funderade, det kändes som om jag hade glömt någon... Jag kom inte på fler och sa att jag var klar.

Benjis tur. Han är så himla proffsig så han fick bara visa min uppvärmning, vilket var en hinderbana som är sjukt jobbig men rolig! Därefter fick han instruera maxtest för armhävningar och situps på mig.

Dags för utvärdering...

Pers kommentar till mig:


"Jag har inget att anmärka. För mig är du redan PT."


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 10 kg föll från mina axlar!

Benji blev självklart också godkänd!

Jag hann med en dusch, därefter var det dags att göra sig redo för nästa tenta. 2,5 timme tog det för mig att skriva den teoretiska. Den var lätt, svår, lätt, lite svår igen... Har alltså ingen aning om hur det gick, men jag försökte skriva så mycket jag bara kunde komma på.

Nu är det bara till att avvakta resultatet.


Jag känner mig lättad, glad och alldeles tom... Trött.


Av My - 30 augusti 2009 09:10

Grattis på födelsedagen min underbara Sweethie!

Hoppas att du blev firad ordentligt inatt när Jonas kom hem! :)

Vi ses ikväll! Stora kramar till dig


Ovido - Quiz & Flashcards